FITNESS

E-book 30-DENNÍ HIIT PROGRAM (zdarma)

Když už jsem vminulém příspěvku zmínila hešteg #HubnemeNaZimu, tak se do toho dáme alespoň s plnou parádou ! Samozřejmě klíčem k úspěchu je hlavně strava, ale hned za tím stojí pohyb.
A jaký že to typ cvičení nezabere dlouhou dobu a je účinný ? No přece HIIT !


Určitě jste už o něm slyšeli. Tento trend se za posledních pár let rapidně rozšířil a úspěchy a výsledky jsou „skoro zaručené“. Píšu skoro, protože to samozřejmě nezávisí jenom na cvičení, ale základní kámen úrazu je vždy jídlo. Stravování je totiž základ.

Pokud ale hledáte zábavnou formu cvičení, chcete změnit svůj stereotyp u tréninků, trávit méně času cvičením či už delší dobu stagnujete s progresem (za předpokladu dodržování stravy), HIIT je právě to, co byste měli zkusit.
Já osobně zařazuji HIIT už 2 roky a nemůžu si jej vynachválit. Zprvu jsem si tréninky skládala náhodně za pochodu = nastavila časovač a prostě střídala cviky, jak mě napadly. Teprve ale až potom, co jsem si tréninky promyslela a zaměřila se vždy na určitý cíl, se začaly dít pořádné divy.
A tak jsem se rozhodla do toho pořádně obout a skoro měsíc jsem vytvářela jednotlivé tréninky zaměřené na určitou část těla a následně je na sobě zkoušela. A výsledek je na světě. Vznikl 30 DENNÍ HIIT PROGRAM.
Tento program je vhodný jak pro ZAČÁTEČNÍKY, tak pro POKROČILÉ. Jednotlivé úrovně si určíte podle vlastního úsudku na základě vaší fyzické zdatnosti (více popsáno v e-booku).
E-BOOK ZAHRNUJE :
  • 9 HIIT TRÉNINKŮ
  • INFORMACE O HIIT CVIČENÍ
  • TRÉNINKOVÝ KALENDÁŘ
  • NÁZORNÉ UKÁZKY VŠECH CVIKŮ

INFORMACE O E-BOOKU :

  1. Každý trénink se skládá z : WARM UP – 1. HIIT KOLO – 2. HIIT KOLO – PROTAŽENÍ

  2. Každý trénink je zaměřený na určitou část těla (nohy a zadek, ruce, břicho). Tak tedy docílíte jak spalování, tak i tvarování.

  3. Celý program je rozdělen do 3 levelů, kdy každý level trvá 10 dní.

  4.  Nebojte, program zahrnuje i dny VOLNA ! 😀

  5. Cvičit ho můžete kdekoliv a nepořebujete k tomu žádné speciální vybavení (budete potřebovat jen například židli, u jiných cviků můžete zařadit klidně i činky, ale není nutné a lze se obejít i bez nich).

  6. Cvičení vám zabere méně než 25 minut.



A za kolik že e-book je ? ZADARMO ! 🙂

Stačí jen :
  1. Být pravidelným čtenářem tohoto blogu
  2. Napsat váš email do komentářů. 
Splněny musí být oba 2 body.

To je vše. Násladně vám e-book zašlu na mail :).

Tak hurá do toho, ať jsme na zimu pěkně ve formě !

1,044 total views, 3 views today

25 thoughts on “E-book 30-DENNÍ HIIT PROGRAM (zdarma)”

  1. Ahoj Maddie, posílám znovu svoji emailovou adresu. Odepsala si mi, že mi e-book nemůžeš zaslat z důvodu, že nejsem pravidelným čtenářem, někde se stala asi chyba, protože tvůj blog (nový) sleduji. Prosím, znovu o zaslání, jittkanovakk@gmail.com děkuji 🙂 Velice ti děkuji 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *